Alla inlägg under mars 2008

Av Gasoline - 17 mars 2008 18:45

Ja, nu snöar det igen hör uppe i Norrland, som Stockholmarna säger, eller nere i Stockholm som Norrlänningarna säger. Trodde att det va slut med det, men icke. Inte för att jag har emot snö, men jag hade faktiskt börjat längtat efter sommaren, vilket är ovanligt då jag aldrig gillat sommaren förut.

Av Gasoline - 17 mars 2008 14:11

Ja, några utav er vet ju att jag beställde en mobil från netsuperstore.se för ja, ungefär 3 veckor sedan och fick tillbaka ett mail där det stod att den va restnoterad och jag mailade och frågade när jag kunde tänkas få den.

Men eftersom veckorna har gått, jag har betalat in och inte hört något ifrån dom så ringde jag och frågade vart den hade tagit vägen. Då svarade dom mig att den hade sluta sålts, men vadför i helvete säger dom inte det för, och vadför har dom fortfarande kvar den som säljningsobjekt?!

Jag kan tyvärr inte säga mer än IDIOTER!!

Av Gasoline - 17 mars 2008 08:36

I Lördags hade vi ES sista föreställningen på våran EGEN musikal Cotton Club (dock va namnet snott och låtarna, men manuset skrev vi själva). Skönt att det är över då vi får tillbaka våran fritid, senaste veckan har jag varit i skolan från 7 på morgonen till 11 på kvällen. Men ack så jobbigt det kommer att bli att sätta sig bakom skolbänken.


Efter sista föreställningen hade vi förfest i omklädningsrummen i gympasalen. Efteråt gick vi till spitfire, då en lärare hade fixat så att dom tog leg. i baren istället, på så sätt skulle alla komma in. Dansade som vanligt, hade jätte kul, va lagom full. Vid 1, när baren stängde, kom älsklingen och hämtade mig och några till. Han körde väldigt snabbt och det vart väldigt guppigt, och jag vart åksjuk och spydde, inte i bilen som tur va, men på ena min arm och utanför bilen =P


Festa men ES måste man göra om, även med lärarna, för fan vad jag hade kul!

Dessutom ska jag få låna en av älsklingens bilar, skoj =) Eller ja, jag ska få köra den tills han har fått den såld. Yes, jag har en bil och åka i igen =)



Av Gasoline - 15 mars 2008 09:24

Nu är snart musikalen som vi håller på med i skolan över, nog för att jag kommer att hata att sitta vid bänken igen, men åtminstonde är jag inte i skolan, eller iallafall i linde (eller påväg till och från) från 07.00-23.00 Har varit så trött på musikalen nu i två dagar så jag har velat spytt, men idag är det sista dagen! Efter sista föreställningen runt 9 på kvällen så ska vi ut på pubben, de som inte är 18 år får komma in, men de tar lägg vid baren. Schysst deal, även om jag är över 18 år. Hoppas att jag får det skoj.



Av Gasoline - 12 mars 2008 17:17

Jag har hittat en ny favortlåt, Candyman med Christina Augilera. Ja, jag vet att det inte är rikitgt min stil, men ändå så är det de. Typ gammal 50-60-tals anda blandat med mordern pop. - Och de som känner mig vet att pop inte är min stil.


http://www.youtube.com/watch?v=W4kR8OQCrlQ


(Tarzan and Jane were swingin' on a vine)
Candy man, candy man

(Sippin' from a bottle of vodka double wine)
Sweet, sugar, candy man

Hey
I met him out for dinner on a Friday night
He really got me working up an appetite
He had tattoos up and down his arm
There's nothing more dangerous than a boy with charm
He's a one stop shop, makes my panties drop
He's a sweet talkin' sugar coated candy man
A sweet talkin' sugar coated candy man

Ooh, yeah, yeah
He took me to the Spider Club at Hollywood and Vine
We drank champagne and we danced all night
We shook the paparazzi for a big surprise (a big surprise)
The gossip tonight will make tomorrow's headlines
He's a one stop shop, makes my cherry pop
He's a sweet talkin' sugar coated candy man (ooh yeah)
A sweet talkin' sugar coated candy man

(Scatting)

Hey, yeah
Oh, yeah

He's a one stop shop, makes my cherry pop
He's a sweet talkin' sugar coated candy man (oh)
A sweet talkin' sugar coated candy man

Whoa, yeah
Well, by now I'm getting all bothered and hot
When he kissed my mouth he really hit the spot
He got lips like sugar cane, oh
Good things come for boys who wait

(Tarzan and Jane were swingin' on a vine)
Candy man, candy man
(Sippin' from a bottle of vodka double wine)
Candy man, candy man

(Sweet, sugar, candy man)
He's a one stop, gotcha hot, makin all the panties drop
(Sweet, sugar, candy man)
He's a one stop, got me hot, makin' my *uh* pop
(Sweet, sugar, candy man)
He's a one stop, get it while it's hot, baby don't stop
(Sweet, sugar)

He got those lips like sugar cane
Good things come for boys who wait
He's a one stop shop with a real big *uh*
He's a sweet talkin' sugar coated candy man
(Say what) a sweet talkin' sugar coated candy man
(Say) a sweet talkin' sugar coated candy man, woo
A sweet talkin' sugar coated candy man

Oooh, whoa
Candy man, candy man
Candy man, candy man
Candy man, candy man...

(Tarzan and Jane were swingin' on a vine
Tarzan and Jane were swingin' on a vine
Sippin' from a bottle of vodka double wine
Sippin' from a bottle of vodka double wine
Jane lost her grip and down she fell
Jane lost her grip and down she fell
Squared herself away as she let out a yell
Squared herself away as she let out a yell)




Av Gasoline - 10 mars 2008 21:38

Jag har fortfarande inte fått något svar av netsuperstor angående min beställning, börjar bli trött på att vänta och är ganska säker på att jag har blivit blåst. Måste ju ta tag i det här snart, som tur är har jag både mailen och kvittot på att jag betalat in kvar.


Hmm...


Uppdatering: Ja, det va någon som undra, jag beställde en mobil, inte dyr men där är ju ändå pengar som absolut inte växer på träd, även om många vill tro det.

Av Gasoline - 9 mars 2008 21:37

Är det någon här ute i cybersverige som har hört talas om detta företag? www.netsuperstore.se ?

Beställde en mobil därifrån för någon vecka sedan och har betalat in pengarna men fick tillbaka meddelandet "restnoterat". Vadå?! Hmm, ja, har inte hört något mer. Antar att man har blivit lurad, eller?

Av Gasoline - 9 mars 2008 21:36

Kom på att jag i princip bara har skrivit dålig kritik i den här bloggen, så jag ska passa på och skriva något bra. Måste faktiskt passa på att berömma min mor för en gångs skull, vet inte vad det har tagit åt henne men hennes ständiga gapande har minskat. Tack mamma, du skapar en bättre miljö hemma och sparar lite på dinna barns öron =)





Ovido - Quiz & Flashcards