Alla inlägg under januari 2008

Av Gasoline - 31 januari 2008 21:39

Ja, idag är det sista dagen i mitt omogna liv. Imorgon startar mitt vuxna liv, dvs, jag fyller 18 år. Sweet, längtar efter körkortet, krogen är inget nytt och inte snusen och ciggen heller. Om jag ändå bara kunde skippa alla papper som kommer ifrån något mystiskt ställe så fort man fyller 18 år =P


Så, morgondagen är planerad följande: Sovmorgon, och sedan bör det av till affärn för att köpa snus, bara därför att. Och sedan 2 lektioner i skolan. Kommer hem med bussen senast 16.50 18.00 ska familjen, minna närmst stående grannar och svärmor och thes bror ska väl oxå käka med oss. Senare bär det av till krogen, och blir hämtad senare på kvällen.


Nu är jag nog tillsammans med thes storebror iaf, eller jag är det, tror jag.


Skriver väl mer den 2 Feb. Ha det bra så länge.. 


"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"



Av Gasoline - 26 januari 2008 15:53

Har varit sjuk nu i snart en vecka, och precis när det ena håller på att gå över så fick jag ju givetvis något vajsing med örat igår, det kändes som att det höll på att sprängas. Satt och tänkte idag och det är bara en ända grej som har varit bra som har hänt iår; att jag har träffat thes bror. Man får ju vara glad för det lilla lixom ;)


Idag ska han iaf komma hit och jag ska bjuda honom på mat som JAG har lagat. Shit.. Aja, men det går nog bra ska ni se.


Skulle ha jobbat idag, men eftersom jag fick det där med örat igår så fick någon annan hoppa in i mitt ställe, idag när det är något bättre så kanske jag kan få jobb imöra. Vi får hoppas.



Av Gasoline - 24 januari 2008 10:04

Är det inte så förbaskat typiskt? Nu när jag snart fyller 18 år och ska på puben för första gången LAGLIGT så går jag och skaffar halsfluss och får gå på pencelin i 10 dagar, dvs under min födelsedag oxå. Men det skiter jag i, jag ska dricka iaf. Suck, är inte det typiskt min tur!?



Av Gasoline - 22 januari 2008 08:33

Igår efter jag hade kommit hem ifrån vet. kikade tvo förbi, blir ni förvånade? =P

Hmm, vi gör ju framsteg, igår va första gången han sa att han tyckte om mig, vilket är possetivt tror jag. Jag vet att jag tycker om honom, men jag vet inte om jag är kär, vi får väl se med tiden vad som väntar mig.

Han gick sent, som vanligt. Och då va jag helt plötsligt tvumngen att lägga mig. Jag mer eller mindre körde ut honom. Han sa vid 23.00 att han skulle gå så att jag fick sova, men gick inte förens 40 min senare. Han skulle väl tydligen komma hit idag oxå.


Just ja, hans bästa kompis tjej hade sagt till min syster att så fort jag smsar så släpper han meckandet och svarar på minna sms och att han knappt är där uppe och meckar längre. Va han däruppe varjedag till 12 på natten då eller? Jaja, jag är iaf rätt säker på att han gillar mig.


"Livet är som att slicka honung från ett rostigt avgasrör" Okänd



Av Gasoline - 21 januari 2008 18:00

Nu har jag varit till vet. med min hund, dom visste inte riktigt vad det va men dom gissade på öronsvamp. Han ska få örondroppar 2 ggr dagligen i 10 dagar. Vilken tur att det bara va de.

Av Gasoline - 21 januari 2008 12:45

Igår va jag ju hemma hos en kille, vi skulle kolla på film. Så han satte på tv och sedan dvd, då sätter en porrfilm igång. "Ojsan" sa han. Oj, stackaren. Han hade glömt att tagit ur porrfilmen sedan sist. Pinsamt det måste ha varit för honom.


Tror ni att han ville göra såhär då?



Av Gasoline - 21 januari 2008 11:46

Finns det något så härligt som Rockabilly? Är det verkligen möjligt att vara ledsen när man hör en rockabilly låt med fart i? Rockabillyn kan göra så mycket med änns kropp, man får svart att sitta still, men blir inte ledsen och man får lyckokänslor. Ahh, härlig musik, bra uppfinning!



Av Gasoline - 21 januari 2008 11:11

Igår skulle jag på "date" med thes bror, vilket jag gjorde. Vid 6 tiden kom han och hämtade mig, sedan åkte vi hem till honom och kollade på film, 2 urkassa filmer dessutom. Men jag tyckte det va mysigt, trevligt oxå för den delen. Vi får väl se vas som händer. Det känns som att jag tycker om honom, men jag vet inte riktigt om jag bara känner så för att jag längtar efter närhet så förbaskat.


Som sagt, vi får se vad som "händer och fötter".



Ovido - Quiz & Flashcards