Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Gasoline - 28 mars 2008 16:16

Hittade en tjej på en blogg som ställde frågan vadför man igentligen blogg och tyckte att man skulle ställa dessa frågor till sig själv, vilket jag har gjort och svarat:


Skulle jag sluta skriva utan besökare?
Nej, jag gillar och skriva och blogga är ett bra sätt för mig att få "avreagera" mig på.


Vad är det som driver mig att skriva?
Jag har något att göra, jag gillar att skriva, kanske något mer


Hur mycket tid går åt?
Inte mycke, skriver när jag kommer på något vettigt att skriva.


Vad kunde jag gjort istället?
Sitta någon annanstanns och tråka.

Av Gasoline - 28 mars 2008 15:20

Va nyss in och kollade en av minna mindre aktiva mailer, och hade fått ett mail angående minna bilder. Vart lite fundersam, för jag hade inga bilder som visade minna bröst eller något annat som skulle kunna vara olagligt.


Jag öppnar mailet och då står det att dom är intresserad utav att andvända mig som modell (WOW! Inte för att jag är ful, men inte heller världens snyggaste. Men men, fränt. Tänkte jag och läste vidare). Det är ju inte varje dag som men får ett sådant mail och läste ju nyfiket klart mailet, då de sedan framkom att dom vill ha mig som nakenmodell.


Haha, jovisst. Nog för jag är lättluran, men allt har ju sin gräns. Och om jag knappt visar mig naken för min pojkvän, skulle jag då visa mig naken framför en kamera? =P Komiskt..

Av Gasoline - 28 mars 2008 14:22

Så, imorgon är det dax för möte igen om ifall det kommer att bildas en "raggar"klubb här i kopparbergstrakten. Möte med fest efteråt, det ser jag fram emot, har gjort ett tag nu. Problemet är ifall jag ska dricka, jag har skjuts hem men inte dit, klurigt. Ska försöka fixa skjuts dit upp.


Ovido - Quiz & Flashcards