Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Gasoline - 7 mars 2008 17:25

Vad ska jag göra med mitt liv igentligen? Sedan jag fick körkort så har jag inga "mål uppsatta", jovisst vill jag gå ur skolan och skaffa ett jobb, men inget som ser ut som att det kommer att hända. Jag har absolut inget att se framemot just nu, känns så uppgivet. Går skit i skolan! Ja, vad kommer att hända med mig? 


Ringde till Älsklingen idag, han va påväg till Örebro med hans kompis, jag berättade att jag va tvungen att ta bilen till bussen idag för att annars hade jag kommit fösent, och han skällde ut mig inför hans kompis i luren! Det va inte trevligt, han sa att han hade sagt åt mig att ge fan i bilen och att jag nu hade skaffat honom massor med extra jobb. Han hade inte alls sagt åt mig att låta bilen va, och om jag hade sprungit till bussen hade jag aldrig hunnit (Grejen är den att jag körde hål på ett bromsrör och bromsarna sluta fungera). Det gjorde ju absolut inte min tillfälliga depprition bättre! Funderar på om vi ska sluta ses på ett tag, vi bråkar ju bara nu för tiden, det gör mig så himla arg och frustrerad.

Och jag blir så himla trött på en tjej i skolan; Vi håller på med en musikal i skolan och det ända hon gör är att klaga hela tiden, HELA JÄVLA TIDEN! Jag vet att hon hade varit och klippt lite i sin peruk tex, men sedan hade någon varit där och lekt med den, så då ville hon inte ha den och tog en ny. Vem fick då den fula peruken som va klippt snett?! Jo, jag, för jag hade inte tagit någon än. Hon ska HELA, HELA, HELA JÄVLA TIDEN vara smågrinig på allt; det tar för långt tid, dom gör inte som hon vill, hon gillar inte det, hon vill inte det. Och då måste jag få tillägga att hon är en av dansarna, medans jag ändå så är dansare och våp.

 Oändligt med problem....

Ovido - Quiz & Flashcards