Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Gasoline - 25 mars 2008 12:03

Ja, igår bar det av till Elmia - Sveriges största bilmässa i Jönköping. Åkte ner med Joel, Jeffe och Valtonen. Red tjuren, jag och jeffe, klart en upplevelse! Köpte 3 tröjor för 100 spänn, medans karlarna köpte ljud grejs.


Inte mycket som föll mig i smaken med tanke på att över hälften av mässan bestod av ombyggen, musikbilar och nya sportbilar och en del MC fanns oxå. Men va hellt klart ok, och för den delen hade jag rätt roligt ändå.


Inte min stil på bil, men dan va mattsvart, snyggt =) Men rätt snygg ändå, BMW, jag skäms!



En av ljudbilarna, de blålysande grejerna är högtalare.



Snygg bil, kanske något ny..



Om man inte får burna innomhus får man ta till andra metoder


Vart lite besviken när jag hade plågat mig igen alla hallar med ointressanta fordon, och så är det intressanta så litet, suck..



Hittade iaf en grön Poontiac, en firebird, precis som vi har. Dock ful färg, och nyare modell, skulle kunna gissa på -68 eller -69

Ovido - Quiz & Flashcards