Alla inlägg under mars 2009

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktnr och skulle ringa nästa vecka och då hoppas jag verkligen att dom kommit någon stanns.


Jag blir verkligen tokig på detta!

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut istället. Vadför har folk så svårt att "tränga ihop sig" lite när det parkeras? Den andra bilen BITS INTE! Om alla hade stått på en runta var kan jag tippa på att det minnst hade varit 4 platser kvar.


Detta beror säkerligen på snön, men tycker att det är mycket såhär på sommaren oxå. Vad är det som är så svårt?


Likadant när man är på köpcentrum, eller på lokala ica så tycker jag att nästan alla står med 2 meters mellanrum. Tycker faktiskt att det är j*vligt egoistiskt att parkera på detta vis!


Ursäkta min ilska, men blir bara så förbaskad och jag måste få ut min ilska, men det är inte så kul att man inte kan parkera på en parkering pga folk som behöver 2 meter för att öppna dörren!

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad som ska göras. Det ända hon sa va "inskrivning" och min fråga va ju direkt om det skulle bli operation då, men det kunde hon itne svara på.

Så på onsdag mellan 10.00-12.00 ska jag ringa till någon sjuksköterska som förhoppningsvis informerar mig om vad som är på g. Herre gud att det ska ta sådan tid, och fan vad dom ska krångla! Och inte nog om det, vorde det inte bra om dom informerade mig om att jag ska ner i april istället för att jag ska behöva ringa och ta reda på det?!



Presentation

Omröstning

Har du körkort?
 Ja
 Nej
 Nej, och vill inte ha
 Nej, men håller på
 Har inte åldern inne

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards