Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Gasoline - 23 mars 2008 15:08

Jag mår seriöst dåligt, inte för att jag va ute och festade igår och är bakis idag, men utan för att två personer som jag tycker om, eller en av dom iallafall håller på med dumheter som snart kommer att såra.


Såhär är det; Dom har varit tillsammans i ett bra tag, och förhållandet har näst intill runnit ut i sanden.Nu har hon börjat snackat med andra karlar på internet, och har till och med träffat en av dom, och legat med honom. Han konfronterade henne och frågade vem det va som ringer hela tiden, men hon säger att det är hennes kompis som är över 60, vilket inte stämmer. Hon ljuger så enormt, och han får inte veta något. Jag vet det, hennes barn, ja ett av dom iaf vet det, alla hennes övriga kompisar utom jag vet det.


Inte nog med att hon inte berättar, hon har mage till att fråga efter pengar och annat, nu vill han ta med henne på en "resa" så att dom kan snacka och kanske jobba lite på sin relation, efter allt han har gått igenom och gjort för henne.


Jag mår så dåligt utav att jag vet det och det finns inget jag kan göra. Jag vill så gärna berätta för honom, men då ligger jag risigt till, anledningen säger jag ej. Och jag har pratat med henne lite försiktigt, så som kompisar gör men hon fattar inte. "Vi har ju inte varit tillsammans på evigheter" säger hon, men ändå vill hon ha pengar och allt annat utav honom och ljuger när den där killen ringer.



Ovido - Quiz & Flashcards