Alla inlägg under augusti 2008

Av Gasoline - 27 augusti 2008 16:27

Idag kommer min kompis ifrån Hällefors och hälsar på, trotts att jag är sjuk, men det drabbar ingen fattig. Hur som hellst, inte Larsson, utan bara Jimmy.

Angående min "sjuka tid", jag va jätteglad igår för jag hade nästan inte ont i halsen alls, men imorse när jag vaknade så hade jag ondare än någonsin. Så jag gick till doktorn och jag va inte sjuk sa han. Nu har jag ont i huvudet, fryser och har ont i halsen, hoppas verkligen att det beror på något annat.

Av Gasoline - 25 augusti 2008 14:56

Nu är jag stolt över mig själv, jag har inte skolkat en ända dag ifrån skolan, hittils. Däremot gick jag till skolan idag trotts att jag var sjuk. Om det blir värre imorgon så stannar jag hemma!

Jag va ju på Singing Bee igår, insläppet va 15.00 och det skulle börja 16.00 15.00 började jag köa, men de öppnade inte dörrarna förens en stund efter 4, grymt dåligt! Dessutom är de pogramet så otroligt tillgjort. Men annars va det väl kul.


Av Gasoline - 23 augusti 2008 13:02

Imorgon bär det av till Sthlm, den stora staden, för att se inspelningen av Singin Bee. Inte mitt favoritpogram, men jag vann biljetter och min kompis tycker att det är ett kul pogram.

Av Gasoline - 19 augusti 2008 18:25

Har varit deppig ett tag nu men nu ska det vara slut med det! Idag är det första dagen på det nya läsåret, inte roligt, men nytt år med nya tag.
Jag ska ändra mig, jag ska bli en possteivare, gladare och snällare person. Förhoppningsvis iaf. Men nu ska jag inte tänka så, jag ska se possetivt på framtiden, inte försöka att klaga så mycket, även om allt inte är så himla roligt alla gånger.


Man kanske skulle börja med att skriva in "dagens possetiva" i varje blogginlägg? Haha, nejdå, jag ska inte plåga er, alla ni som verkligen läser min blogg, för jag vet att ni är några stycken. Men om jag skulle ha något sådant skulle dagens possetiva lyda "Årets schema, och de sista schema jag någonsin får inom skolan ser väldigt skönt ut" och ja, vi får väl hoppas att det inte blir ändrat.


Rom byggdes inte på en dag!


Av Gasoline - 18 augusti 2008 16:15

Jag är så ledsen och besviken på allt och alla runt ikring mig just nu, hoppas verkligen att det går över.

Av Gasoline - 16 augusti 2008 10:53

Grymt depprimerande att man börjar skolan snart igen, som tur är så är det sista året, men depprimerande ändå. Usch! Ser inte fram emot det ett dugg. Suck...

Av Gasoline - 14 augusti 2008 17:51

Nu har jag provat Weet Vax nya produkt som dom tagit fram spec för ansiktet, dyr va den 139 kr, men ack så prisvärd. Jag tyckte att den va jättebra, den missade dock något strå, men det tog man lätt bort med pincetten. Inte gjorde det ont heller, inte tyckte jag det iaf.


För alla som inte orkar noppa sinna ögonbryn så är detta en bra, enkel och prisvärd metod att bli av med oönskad hårväxt. =P

Av Gasoline - 12 augusti 2008 18:14

Nu i helgen så va jag, Joel, Tobbe och Jeffe och "campade" i åstugan i Kloten, med oss hade vi våra hundar, Knasen och Disel, Knasen är då min hund.


På natten när vi skulle gå och lägga oss så hade vi tänt en brasa, för att vi skulle se något medans vi bäddade och sådär, knas kröp in under britsen och Disel lade sig i sängen.
Vid 2 tiden slocknar brasan och strax där efter hör jag att något går på bordet. Min första tanke var ju att det va Disel som va där uppe, så jag sa åt honom att gå ner. Då vaknar Jeffe till och säger att Disel ligger i sängen brevid henne (Det var ju bäcksvart så jag såg inget annat än fönstret ovanför bordet).
Då konstaterade jag att det var Knas som va på bordet, så jag försökta locka ner honom utan att kliva upp, men ingen reaktion och jag hörde fortfarande det där tassandet på bordet. "Nej, vad läskigt" sa jag, för jag va ju inte säker på att det var min hund. Jag tog upp mobilen och lös, jovisst va det minh hund som va där uppe! :S


Eftersom att han är mörkrädd så antar jag att han vart rädd när brasan slocknade, och eftersom att fönstret va ljusare än allt annat så ville han dit. Stackars..


Ovido - Quiz & Flashcards