Alla inlägg under oktober 2007

Av Gasoline - 31 oktober 2007 20:45

Kom ju hem idag tidigt på morgonen som sagt, låg och halvsov till 14.00 då han hade hållit mig vaken hela natten. Han är verkligen skitsöt och det verkar som att han bryr sig lite iaf. Men jag har bara snackat med honom sedan i torsdags, tror jag det va, för första gången på länge. Och jag tycker inte han verkar spec seriös, så jag har förberätt mig på att han bara leker, vilket är till min egen fördel. Men ååh! Han är ju så otroligt söt, inta bara till utseendet utan till sättet oxå.

Men sen har vi ju det där oxå, tänk om han vill ha mig då, vill jag ha honom? Turs jag vara tillsammans med honom?! Han är 10 år äldre än mig, och första gången jag träffade honom, för 4 år sedan, så hade han flickvän och försökte pussa mig. Och om det är något jag hatar så är det otrohet. Ja, jag förbereder mig på att vi bara leker, då blir det bättre än ingenting =)



Av Gasoline - 31 oktober 2007 12:01

Japp, va hos den där killen igår. Han kom och hämtade mig efter jobbet, sedan åkte vi och matade vildsvinen i skogen. Sedan kom vi hem och kollade på en film som va skit kass, men han verkar ha gillat den. Gick ut med hunden och sedan skulle vi laga mat, spagetti och köttfärsås, de smakade lite annorlunda men helt ok. Sedan kollade vi en liten stund till på tv och sedan gick vi och "la" oss. Gick upp till sängen runt 23.00 men jag fick inte honom att vela sova förens vid 2 någon gång, han skulle föresten jobba 05.30

Kvällen va rätt seg, då han va lite smått blyg tror jag och jag är deffenetivt blyg och tar inte första steget. Första kramen och första pussen fick jag ganska sent. Men sedan va "isen bruten" skulle man väl kunna säga.

Sov inte så mycket på natten, hans hund låg brevid mig och sparkade på mig och det va skit varm, dessutom så sov jag ju där för första gången. På morgonen när hans väckarklocka ringde fick jag panik, trodde det va brandlarm eller något, tills jag fattade va det va. Han hade ett rätt konstigt morronbeteende. Ställde klockan en timme innan han skulle gå upp, och så snoozade han i en hel timme, irriterande tycker jag. Jag funderar på ifall han bara träffa mig för att få ligga med mig, seriöst.. För det första han gjorde när han vakna va att börja taffsa. Vem fan orkar det innan kl 6 på morgonen?!

Sedan gick vi äntligen upp. Kläde på mig och åt ett äpple, sedan drog han iväg till jobbet, jag hängde med honom in till stan för att vänta på tåget som skulle går 40 min senare, så jag kom hem.. Han va så söt i bilen, vi satt och snackade och så, höll handen. Va ju smått sött, faktiskt!

Sedan misstänker jag att han har tjej.. När han visade mig runt i hans hus så hade han ett foto på en tjej vid hans säng, som sedan försvann när jag va på nedervåningen och böt om innans vi skulle sova. Sedan hade han snoddar och hårnålar inne i badrummet och tjej schampo + en tjej rakhyvel. Jag frågade honom men han sa att det va hans ex och att han inte hade tänkt på att alla dom där sakerna varit där. Frågade oxå hur länge sen det va dom gjorde slut och han sa typ en månad. Inte för att jag bryr mig i ifall han har tjej, jag bryr mig bara om tjejen. Vill inte va den elaka bitchen som snor någon annans pojkvän.



Av Gasoline - 30 oktober 2007 08:55

Har inte orkat skrivit något om helgen, men ska göra en kortfattad text här, om de går?!


På fredagen åkte jag till Ludvika med fwr, cli och bae och festade.. Så mycket fest vart det inte. Jag fixade in oss på en fest med en massa killar, men vi gick ganska snabbt, då killens tjej som bodde där snart skulle komma hem och bli grinig. Sedan gick vi hem till fwrs gamla flirt, men där satt dom bara vid datorn. Så vi drog ner till Mc Donalds och väntade på skjuts hem.
När jag kom hem så fortsatte jag att festa, träffade jro och han hängde med mig hem som vanligt.

På Lördagen trodde jag att allt skulle bli lungt, men syrrans ex ringde och ville att jag skulle komma över till garaget och hålla hans bror och hans kompis sällskap, så det gjorde jag. Vi möttes på stigen mellan hans husvagn och mitt hus (gamla järnvägen) då jag inte vågar gå där själv. Där bjöd han på sprit och när jag kom hem va jag full som en spruta..

Söndag.. Hmm?! Vad hände igentligen då? Jag va nog mest bara hemma. Åkte till marieberg med mor och the mamma, köpte inget fast jag igentligen behöver en massa saker. Senare på kvällen drog jag övertill den där kompisen igen. När jag stod och väntade på honom där vid järnvägen så hörde jag ett kraffsande ljud komma imot mig i rasande takt, så jag trodde det va min katt (han brukar komma springandes om han är ute och får syn på mig). Sedan ser jag att dte är något vitt och det är ju min katt, det kom närmare och då ser jag att det är inte bara vitt och svart utan grått oxå. Ja, alltså en grävling som kommer springandes emot mig. Jag får självklart panik och funderar på om jag ska stå kvar eller om jag ska springa. När han är några meter ifrån mig så fick jag lite förnuft i hjärnan och kommer på att dom är ju skit farliga!, så jag sätter igång och springer, strax där efter får grävlingen antagligen syn på mig och drar åt andra hållet, då slutar jag springa och går tillbaka till stigen. Då kommer grävlingen springandes tillbaka och jag springer iväg en gång till och då vänder den och springer in i skogen, och som tur va såg jag inte han nå mer.. Jag va rätt skraj =P En kort tid därefter kom min kompis.
Hos honom satt dom och drack, men i söndags skulle jag hålla fred på mig. Dom skrämde upp mig med en massa spökhistorier och att grävlingen skulle dyka upp på den mörka stigen igen, så min kompis fick följa med mig ända hem!

Igår, måndag. Då va jag till Örebro och handlade, köpte ett par byxor, en bh och en skjorta. Ångrar inget utav köpen. Igår insåg jag oxå att min cykel som jag hade ställt vid stationen i fredags tydligen va stulen =(

Sedan i torsdags tror jag, har jag snackat med en kille som jag träffade för 4 år sedan. Han är tyvärr 10 år äldre än mig, men men. Ska inte skaffa barn med honom som tur är =P Eftersom det va ett tag sedan jag träffade honom så kommer jag inte ihåg så mycket av honom. Men han verkade rätt rolig! Ska träffa honom idag, ska väl åka hem till honom tror jag, jag kanske sover över där. Vi får se vad som händer. Skvallrar senare ;)


Ha det bra och ta vara på er!



Av Gasoline - 22 oktober 2007 13:06

ja, i Fredags va det party party.

Dagen började med att jag, mor, the och syrran skulle hämta en kattunge hos en kille som jag snackat med på internet, det va the som skulle ha den. han bodde i guldsmedshyttan, men vi visste inte riktigt vart, men han beskrev vägen för the. Han skulle bo i ett grått hus med en vit 740 på gården. Sedan sa the "Här är det" Men huset va ju ljusgult och det påpekade jag. Men eftersom det va en vit 740 utanför så fick det väl fungera. Men som jag hade på känn så va det en gubbe som öppnade, och killen med katten bodde inte där, han visste inte änns vem den killen va. Men sedan kom vi rätt. Kattungen va jätte söt!

Sedan ringde jro vid 7 tiden och tyckte att jag skulle komma ner till hans kusin och festa. Drog dit så jag va där vi typ halv 9 tiden. Va inte mycke folk där, fanns en kille där som ragga på mig som oxå kände min kusin på typ 30 år :S Han va rätt gammal själv, men rätt snygg. haha! Sen drog jag, jro, hans kusin och den där killen upp på pubben. Då ville den där killen bjuda mig på en drink eller något liknande, men jag tackade nej. Sedan ringde the och tyckte att jag skulle komma hem till henne, så jag drog hem, fick åka taxi hem, men en tjej som skulle till kåken brevid.

Hemma hos the va bara hon, hennes kille och hho, suck! Kommer inte ihåg spec mycket. Men dansade iaf med hho och sedan strulade jag med honom.. Sen tror jag att vi skulle gå ner till mig, men helt plötsligt skulle jag hänga med honom hem en bit, eller jag vet inte. Men vi va iaf på g hem till honom. Jag skulle bara förlja med en bit! Men en bit vart en längre bit som vart en alldelles för lång bit som slutade med att jag var hemma hos honom. Och då ville han visa sitt rum så jag hängde väl med in, vi la oss i sängen och mös en stund och jag skulle ju faktiskt gå lite senare, men han ville att jag skulle sova där, men då sa jag att det fick jag göra någon annan dag i sådant fall. Han snackade en massa om att vi kanske kunde ha ett förhållande och så, de minnerna är rätt luddiga, men jag vet att jag inte vill ha honom iaf, då han är rätt oseriös, och det sa jag. Och då sa han att han skulle bevisa att han va seriös genom att ge mig en puss på skolbussen på måndag.

Jag somnade där förståss och vaknade kl 6 på morgonen, väckte honom och bad honom följa med mig ut, då jag inte hittade ut. Kom hem 7 den morgonen.

På lördagen va det sexparty, det började kl 5 på dagen. Åkte dit och tänkte att det skulle bli part party efter det, men tjejen som höll i de va så långsam så vdet slutade vd 9-tiden tror jag. Sedan skulle vi ju till mormor och äta soppa med henne och hennes karl. Det va musslor i soppan, och jag som älskar musslor?! Eller absolut inte! Jaja, kom hem vid 10 tiden, då är det lite sent för att börja dricka, för när man har hunnit att bli sådär gött full så är alla andra trötta och vill sova.


Vaknade sent på söndagen, vilket är ovanligt. Hade skit ont i halsen och hade feber. Sov mest hela dagen och de gånger jag va vaken kommer jag inte ihåg.


På måndagen mådde jag lite bättre, antar att det va för att jag tog några alvedon. Misstänkte att jag hade fått halsböld igen, åkte ner till doktorn och det va ingen halsböld som tur va. Han sa att det skulle gå över utav sig själv. Sov rätt mycke då oxå..

Av Gasoline - 18 oktober 2007 21:26

Ja, vaknade upp imorse, orakde inte gå till skolan så jag ringde och sjukanmälde mig och sedan somna jag om. Vaknade, kollade på mitt favoritpogram, ladda ner lite schysst musik.

Sen kom mor hem, syrran och the kom ner till oss. Satt en stund på datorn, gick ut och försökte ge min moppe lite kärlek, men jag orkade inte kicka tillräckligt länge för att den skulle starta. Sedan åkte jag iväg till tippen med mor och far.
Far kanske blir av med körkortet, då han varit inne på behandlingshem 3 ggr för sitt alkohol problem. Stod oxå i papprena att under hans visstelse på avgiftningen så hade han sett ormar på en storbildsskärm, han hade dellerium..

 Hmm, har fixat lite med hår den senaste timmen..

Ringde jro vid 6 tiden och ville snacka, men han svarade inte, vid 9 tiden skickade han: God natt bebis. Puss Puss
Tycker han inte om mig längre =P Haha, inte för att jag tar det så allvarligt, då jag inte vill ha något seriöst med honom, men jag vill ju ha någon att kramas med =(

Av Gasoline - 18 oktober 2007 11:32

Inget som säger att jag svarar ärligt på dessa frågor =P


1) rökt/ röker ciggaretter [x] (feströker)

2) dricker/ druckit alkohol [x]

3) sovit i samma säng som någon med samma kön [x]

4) sovit i samma säng som någon med motsatt kön [x]

5) Strulat offentligt [x]

6) Varit kär i nån av samma kön [ ]

7) haft sex med flera stycken samtidigt [ ]

8) kollat på porr [x]

9) köpt porr [ ]

10) tagit droger [ ]

TOTAL: 6


11) umgåtts med mördare [ ]

12) gett någon sömnmedicin [ ]

13) ljugit för dina föräldrar [x]

14) ljugit för en vän [x]

15) smugit ut ur ditt hem [ ]

16) gjort något farligt [x]

17) skärt dig själv [ ]

18) gjort någon illa [ ]

19) önskat att någon ska dö [x]

20) sett någon dö [ ]

TOTAL: 4


21) haft utegångsförbud [ ]

22) stannat ute hela natten [x]

23) ätit ett helt paket glass för dig själv [ ]

24) varit hos en psykolog [x]

25) varit hos en drogrehabilitering [x] (Ja, men inte jag som vart inlaggd)

26) rakat av ditt hår [ ]

27) gjort sönder någons biljett [ ]

28) varit med på göra sönder något [x]

29) varit på en fest [x]

30) vart på en bar [x]

TOTAL: 6


31) vart på en vild fest [x]

32) sett the Mardi Gras [ ]

34) vart i afrika [ ]

35) sniffat något [ ] (Om lukta på bensin för att det luktar gott räknas?)

36) bär/burit svart nagellack [ ]

37) bär armband [x]

38) bär t-shirtar med tryck [x]

39) lyssnar på rapp [ ]

40) äger en kr cd [ ]

TOTAL: 3

41) vart goth [ ]

42) klätt dig horit [ ]

43) vart punkare [x]

44) vart alternativ [x]

45) stulit något [ ]

46) vart så full att du inte kommer ihåg något [x]

47) svimmat [ ]

48) vart full och trillat omkull [x]

49) vart förälskad i en granne [ ]

50) haft någon snokande i ditt rum [x]

TOTAL: 5


51) snokat i föräldrarnas rum [x]

52) haft sex med någon av samma kön [ ]

53) vart på en konsert [ ]

54) förstört något på en konsert [ ]

55) blivit kallad slampa [x]

56) kallat någon för slampa [x]

57) installerat högtalare i din bil [ ]

58) gjort sönder en spegel [ ]

59) vart i samma rum som någon som har sex [ ]

60) använt någon annans tandborste [ ]

TOTAL: 3




61) consider ludacris är din favoritrappare [ ]

62) sett en olagligt nerladdat film [x]

63) laddat ner filmer olagligt [ ]

64) skolkat [x]

65) ätit diskmedel [ ]

66) gått på intervju [x]

67) mobbat någon [ ]

68) gått ifrån en resturang utan att betala [ ]

69) tänt eld på något [x]

70) ljugit om din ålder [x]

TOTAL: 5



71) ägt en liten lägenhet [ ]

72) snott din kompis pojkvän [ ]

73) velat ha kompisens pojkvän [x]

74) vart i bråk med polisen [ ]

75) pratat med en främling [x]

76) kramat en främling [x]

77) kysst en främling [x]

78) liftat med en främling [ ]

79) blivit sexuellt utnyttjad [x]

80) utnyttjat någon sexuellt [ ]

TOTAL: 5


81) träffat någon du träffat på nätet [x]

82) vart inne på datorn i 12 timmar i sträck [ ]

83) pratat i telefon i mer än 5 timmar i sträck [ ]

84) kollat på tv 12 timmar i sträck [ ]

85) vart vid en eld [x]

86) blivit kallad dålig förebild [ ]

87) vart förbannad [x]

88) gjort ett elakt spratt på någon [ ]

89) dansat på en fest [x]

90) fuskat på ett prov [x]

TOTAL: 5



91) fuskat på en läxa [x]

92) gett bort något du gjort själv [x]

93) blivit puttad i en pool [x]

94) lekt i en pool [x]

95) kollat på mtv 5 timmar i sträck [ ]

96) vart förälskad i någon som är 10 år äldre än du själv [x]

97) vart förälskad i någon som är yngre än du [x]

98) använder eyeliner [ ]

99) använder foundation [ ]

100) skrattat åt någon som blev sårad [x]


TOTAL: 7



10-20= goodie good

21-30= a little rebelious

31-40= getting hot baby

41-50= rebel

51-60= total bad girl/boy

61-70= bitch/asshole

71-80= cant believe you made it this far

81-90= fucking bad ass

91-100= see u in hell

Av Gasoline - 18 oktober 2007 11:01

Lite frågor. Svara gärna, då blir jag glad =)

1. Vart bor jag?
2. Vad händer i ditt liv just nu?
3. Har jag körkort?
4. När hade du senast sex?
5. Vad är en motorburen ungdom?

6. Om du har gått/går någon utbildning, isådantfall vad?

7. Vet jag vem du är och vet du vem jag är?

8. Har du bil, isådantfall vad?
9. Vad har jag för bilar?
10. Vad är ditt favoritdjur?

11. Har du egen blogg?

12. Vart bor du?

13. Vad har jag för djur?

14. Har du varit på min blogg förr?

15. Hur gammal TROR du att jag är?
16. Vad lussnar du på för musik?
17. Har vi haft sex?
18. Vilken hårfärg tycker du är finast och mest attraktiv?

10. Om du svara på någon av frågorna, tycktre du att det va drygt?

Av Gasoline - 17 oktober 2007 21:01

Idag har jag självfallet varit i skolan, ska ju faktiskt börja sköta mig och ta mig i kragen.
Efter skolan skulle jag och mitt ex cbh bada på lindesbergs badhus, det va väl rätt ok, men inte det roligaste jag någonsin gjort. Gick upp ur badet vid halv 6 tiden för att sedan gå till tåget, han hände med mig och väntade på att det skulle komma.

Pappa kom och hämtade mig vid stationen, skönt att få slippa gå, det är ju ändå rätt långt hem. Lagade mat och jag tvingade far min att hjälpa mig med engelska glosorna, jag har prov imorgon och jag sa ju att jag skulle skärpa mig. Sedan kollade jag på hitta hem och bonde söker fru, somnade en stund under det pogrammet, haha!

Så det är vad jag har gjort idag.. Längtar till helgen, tror att jag kommer få en rätt ok helg för en gångs skull.. Och för ovanlighetens skull så är den något planerad.. Skönt!

Ride on - Keep On Bopping, gött fölk!


Ovido - Quiz & Flashcards