Alla inlägg under januari 2009

Av Gasoline - 29 januari 2009 13:51

Så, nu har jag äntligen hagit mig modet att gå till frisören och klippa något som inte ser ut som det jag hade innan. Vi snackade om rockabillylugg, och rockabillylugg vart det. Här är resultatet, det var ju inte så fult.



Av Gasoline - 14 januari 2009 20:32

Va i Örebro idag och handlade då jag endast hade ett par byxor jag fick på mig som va hela. När jag satt på tåget hem och tänkte på alla saker jag köpt vart jag förvånad, jag hade inte änns spenderat 500 kr!


Köpte ett par jeans för 245 kr, riktigt snygga.
En "partytröja" för 49 kr.
Ett vanligt lite längre linne ifrån Divided 69 kr.
Ett par tights 99 kr.
En rouge 30 kr.


Ibland blir jag bara så nöjd med mig själv.

Av Gasoline - 7 januari 2009 18:15

Glögg är något som jag aldrig tyckt om, minns att jag smakade det när jag va mindre och tyckte inte alls om smaken. Men nu strax innan jul så tvingade jag mig själv att smaka, det såg trotts allt så gott ut, och jag vart stormkär. Den enda sanna glöggen är Herrljunga eller vad den heter, alkoholfri, och de slutade dom sälja efter julafton, tror ni att jag har abstinens eller? Längtar tills nästa jul, då ska jag köpa på mig ett helt lager =P

Av Gasoline - 7 januari 2009 17:39

Som rubriken "hur mår du?", omtankesfråga som man förväntas svara "Bara bra" eller något liknande. Ibland hatar jag verkligen denna fråga, spec när jag inte mår bra och verkligen inte vill säga att jag mår bra, men ändå gör det. För inte går man runt till vem som hellst och säger "nej, jag når inte bra, jag mår piss idag, hur mår du?"


Oj oj oj...

Av Gasoline - 4 januari 2009 20:58

Jag har varit borta ett tag nu under jullovet pga av massa jobb så jag har inte hunnit eller orkat att skriva, men nu är jag tillbaka igen.

Imorgon ska jag på utredning ang min skolios, ska bli intressant att få höra vad dom har att säga denna gång, hoppas bara inte att det blir något i stil med "du kan inte ha ont i ryggen för det är ingen rörlig del" eller "det är ju bara något du har hittat på för att du vet att du har det" - Hmm, undra vadför jag hittar på att jag har ont på ett ställe pga en "sjukdom" när jag hade ont redan innan jag visste det. Jadu, läkare är ju bra roliga ibland..


Nu är det bara vänta och se om jag hittar till Linköping imorgon, och hur arg jag kommer vara när jag kommer hem eftrsom dom inte tror på mig.


Presentation

Omröstning

Har du körkort?
 Ja
 Nej
 Nej, och vill inte ha
 Nej, men håller på
 Har inte åldern inne

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards