Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

40 snabba

Av Gasoline - 6 mars 2008 10:13

1. Vädret utanför mitt fönster:

Soligt


2. Lyssnar på just nu:

Tven


3. I går gick jag och lade mig:

Efter Lost


4.  I dag vaknade jag:

Före sju


5.  Jag har på mig:

Svart stuprör, rövit halsterneck och en vit munkjacka


6.  Senaste person som ringde mig:

Pappa


7. Senaste person som jag ringde upp:

Tobbe Älsklingen


8. Senaste person som skickade sms till mig/ vad stod det:

Det va ifrån mamma som ville att ifall jag skulle låna hennes bil idag s¨å skulle jag köra ut soperna till tippen som låg i den.


9. Senaste person som jag skickade sms till/ vad skrev du:

Minns inte, det var ett tag sedan jag skickade sms och jag hade raderat min utkorg


10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Har ingen facebook


11. Som addade dig:

jag hade ju ingen sa jag ju =P


12. Senaste person som mejlade mig:

Bengt i sthlm som skickade en historia, som vanligt


13. Senaste sajt som jag kollade på:

metro.se


14. Ska göra idag:

Jobba kväll


15. Bra eller dålig dag idag?

Antar att den blir ok


16. Har du varit kär?

Oja


17. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, tagit körkort tex.


18. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga


19. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, men en gammal vän blev de


20. Känner du någon som blivit mördad?

Känner och känner, en av mammas gammla jobbarkompisar vart brutalt ihjälslagen med en stålbobb, seriöst alltså!


21. Vilka länder har du besökt?

Mallorca, men det är väl typ spanien? Iaf, det va något år sedan


22. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Ett eget hem och ett liv!


23. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Nyårsafton


24. Vad var din största framgång 2007?

Hade väl inga direkta framgångar


25. Största misstaget du gjort?

Finns nog många, men jag har mest skött mig.


26. Har du brytit någon ben i kroppen?

Jo, jag bröt nyckelbenet när jag var liten på bion, vart inknuffad i ett element på vägen ut ur salongen


27. Bästa köpet?

Köpte väl inget spec


28. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, tror jag. Även om jag inte spenderar så mycket pengar. Men just nu så går mycke pengar åt till bensin.


29. Har du gjort någon riktigt glad någon gång?

Självklart


30. Vilken är bästa låten genom tiderna?

Finns ju så många bra


31. Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vet inte, det går som en berg- och dalbana


32. Vad önskar du att du gjort mer i livet?

Varit mer som tonåring innans det var försent, vilket det va


33. Vad önskar du att du gjort mindre?

Rätt mycket


34. Favoritprogram på TV?

Simpsons, 2 ½ men, Lost och Desperate housewifes


35. Vad skulle du önska dig om du fick önska dig vad du ville?

Oändligt många önskningar


36. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jodå, kanske de


37. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Grät, min dåvarande pojkvän försvann plötsligt och hans föräldrar vägrade berätta vart han var. Senare kom det fram att han satt i häktet pga lögner som hans utvecklingsstörda syskon (Dom va det på riktigt, utvecklingsstörda alltså) hade hittat på.


38. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen alls


39. Senaste personen du övernattade hos?

Tobbe Älsklingen


40. Senaste personen du pussade?

Älsklingen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gasoline - 22 november 2010 15:09

Hade helt glömt bort denna blogg för en stund! Nu "hittade" jag den iaf igen, och vill meddela att jag nu bloggar på annat håll. Kolla gärna in där!   http://gasoline.bloggplatsen.se   Senaste inläggen Hemma från Classic Car Week ...

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktn...

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut iställe...

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad so...

Av Gasoline - 17 februari 2009 12:24

Drömmen va så konstig, farmors hus brinner och så hör jag någon som skriker "Farmor har brunnit upp, farmor har brunnit upp!"     Jag var bara 9 år gammal och året va 1999, och drygt en vecka senare efter denna dröm blir jag väckt av min lilla syster...

Ovido - Quiz & Flashcards