Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Gasoline - 16 oktober 2007 21:15

Skrev tidigare idag att jag hade tänkt ge min moppe lite kärlek, ja, det vart ju inte riktigt så. Det duggade, så jag hade ingen lust. Satte mig istället vid syrrans dator och laddade ner lite musik. Sedan kom mor, syrran och en av hennes kompisar hem. Så då satte jag mig och skrev artiekln om skolmobbing som jag hade blivit ombed att skriva utav en sajt värd. Sedan kom teh och hon ville läsa artikeln, och det fick hon. Sedan kollade vi på hitta hem och granfejden. Just nu kollar jag på Desperate house wife och skriver i pauserna.

Vet inte om jag skrev det imorse, men jag har iaf saker att göra i helgen. jor ringde igår och vi snackade lite, han ville träffas i helgen, fredag kom vi överens om. Det lät som att vi skulle festa iaf, mer vet jag inte. Verkade som att det va en dejt, skoj =P Han frågade om han skulle köpa något att dricka till mig, men det är ju ganska lungt, jag har ju redan sprit. Och sedan sa han att han skulle hitta på något att göra på fredag. Hoppas det blir lika kul som jag hoppas. På lördag ska jag med mor på sexparty, som tuppeware fast med sexleksaker. Sedan ska vi hem till tij och färga hennes hår, teh ska med oxå.

Eftersom 50- och 60-talet tilltalat mig, så satt jag och kollade på pinupp bilder idag, jag är inte lebb, men tycker fortfarade att dom är fina. Då slog det mig hur stor skillnad det är på dagens utvik och dåtidens utvik.. Jag tycker absolut inte om dagens ska pinupper, det är nog "lite för mycket av det goda".. Så jag tänkte lägga ut en bild och visa er hur det Såg ut förr, hur det ser ut idag vet ni nog säkert.


Av Gasoline - 16 oktober 2007 10:50

God morgon, God morgon! Strålande tider! Studiedag idag, vaknade lite före 8, ungefär som vanligt när jag inte har något larm ställt. Kollade på mitt favorit pogram 09.50 och nu sitter jag här. Studiedag hela dagen, skönt!
Hade tänkt att sätta mig vid min syrras dator för att ladda ner lite skön musik till mitt favoritpogram börjar igen 12.50 Sen ska jag ut och ge min moppe lite kärlek om vädret tillåter. Vi får väl se vad kärlek innebär sen när jag kommar tillbaka, lite senare. Sen måste jag verkligen städa mitt rum och byta sänglakan.

Ha en trevlig dag allesammans!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards