Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Inte så rock n roll precis..

Av Gasoline - 31 oktober 2007 12:01

Japp, va hos den där killen igår. Han kom och hämtade mig efter jobbet, sedan åkte vi och matade vildsvinen i skogen. Sedan kom vi hem och kollade på en film som va skit kass, men han verkar ha gillat den. Gick ut med hunden och sedan skulle vi laga mat, spagetti och köttfärsås, de smakade lite annorlunda men helt ok. Sedan kollade vi en liten stund till på tv och sedan gick vi och "la" oss. Gick upp till sängen runt 23.00 men jag fick inte honom att vela sova förens vid 2 någon gång, han skulle föresten jobba 05.30

Kvällen va rätt seg, då han va lite smått blyg tror jag och jag är deffenetivt blyg och tar inte första steget. Första kramen och första pussen fick jag ganska sent. Men sedan va "isen bruten" skulle man väl kunna säga.

Sov inte så mycket på natten, hans hund låg brevid mig och sparkade på mig och det va skit varm, dessutom så sov jag ju där för första gången. På morgonen när hans väckarklocka ringde fick jag panik, trodde det va brandlarm eller något, tills jag fattade va det va. Han hade ett rätt konstigt morronbeteende. Ställde klockan en timme innan han skulle gå upp, och så snoozade han i en hel timme, irriterande tycker jag. Jag funderar på ifall han bara träffa mig för att få ligga med mig, seriöst.. För det första han gjorde när han vakna va att börja taffsa. Vem fan orkar det innan kl 6 på morgonen?!

Sedan gick vi äntligen upp. Kläde på mig och åt ett äpple, sedan drog han iväg till jobbet, jag hängde med honom in till stan för att vänta på tåget som skulle går 40 min senare, så jag kom hem.. Han va så söt i bilen, vi satt och snackade och så, höll handen. Va ju smått sött, faktiskt!

Sedan misstänker jag att han har tjej.. När han visade mig runt i hans hus så hade han ett foto på en tjej vid hans säng, som sedan försvann när jag va på nedervåningen och böt om innans vi skulle sova. Sedan hade han snoddar och hårnålar inne i badrummet och tjej schampo + en tjej rakhyvel. Jag frågade honom men han sa att det va hans ex och att han inte hade tänkt på att alla dom där sakerna varit där. Frågade oxå hur länge sen det va dom gjorde slut och han sa typ en månad. Inte för att jag bryr mig i ifall han har tjej, jag bryr mig bara om tjejen. Vill inte va den elaka bitchen som snor någon annans pojkvän.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gasoline - 22 november 2010 15:09

Hade helt glömt bort denna blogg för en stund! Nu "hittade" jag den iaf igen, och vill meddela att jag nu bloggar på annat håll. Kolla gärna in där!   http://gasoline.bloggplatsen.se   Senaste inläggen Hemma från Classic Car Week ...

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktn...

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut iställe...

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad so...

Av Gasoline - 17 februari 2009 12:24

Drömmen va så konstig, farmors hus brinner och så hör jag någon som skriker "Farmor har brunnit upp, farmor har brunnit upp!"     Jag var bara 9 år gammal och året va 1999, och drygt en vecka senare efter denna dröm blir jag väckt av min lilla syster...

Ovido - Quiz & Flashcards