Direktlänk till inlägg 18 oktober 2007

Hmm.. :/

Av Gasoline - 18 oktober 2007 21:26

Ja, vaknade upp imorse, orakde inte gå till skolan så jag ringde och sjukanmälde mig och sedan somna jag om. Vaknade, kollade på mitt favoritpogram, ladda ner lite schysst musik.

Sen kom mor hem, syrran och the kom ner till oss. Satt en stund på datorn, gick ut och försökte ge min moppe lite kärlek, men jag orkade inte kicka tillräckligt länge för att den skulle starta. Sedan åkte jag iväg till tippen med mor och far.
Far kanske blir av med körkortet, då han varit inne på behandlingshem 3 ggr för sitt alkohol problem. Stod oxå i papprena att under hans visstelse på avgiftningen så hade han sett ormar på en storbildsskärm, han hade dellerium..

 Hmm, har fixat lite med hår den senaste timmen..

Ringde jro vid 6 tiden och ville snacka, men han svarade inte, vid 9 tiden skickade han: God natt bebis. Puss Puss
Tycker han inte om mig längre =P Haha, inte för att jag tar det så allvarligt, då jag inte vill ha något seriöst med honom, men jag vill ju ha någon att kramas med =(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gasoline - 22 november 2010 15:09

Hade helt glömt bort denna blogg för en stund! Nu "hittade" jag den iaf igen, och vill meddela att jag nu bloggar på annat håll. Kolla gärna in där!   http://gasoline.bloggplatsen.se   Senaste inläggen Hemma från Classic Car Week ...

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktn...

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut iställe...

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad so...

Av Gasoline - 17 februari 2009 12:24

Drömmen va så konstig, farmors hus brinner och så hör jag någon som skriker "Farmor har brunnit upp, farmor har brunnit upp!"     Jag var bara 9 år gammal och året va 1999, och drygt en vecka senare efter denna dröm blir jag väckt av min lilla syster...

Ovido - Quiz & Flashcards