Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Det är hårt att ligga på topp ; )

Av Gasoline - 22 oktober 2007 13:06

ja, i Fredags va det party party.

Dagen började med att jag, mor, the och syrran skulle hämta en kattunge hos en kille som jag snackat med på internet, det va the som skulle ha den. han bodde i guldsmedshyttan, men vi visste inte riktigt vart, men han beskrev vägen för the. Han skulle bo i ett grått hus med en vit 740 på gården. Sedan sa the "Här är det" Men huset va ju ljusgult och det påpekade jag. Men eftersom det va en vit 740 utanför så fick det väl fungera. Men som jag hade på känn så va det en gubbe som öppnade, och killen med katten bodde inte där, han visste inte änns vem den killen va. Men sedan kom vi rätt. Kattungen va jätte söt!

Sedan ringde jro vid 7 tiden och tyckte att jag skulle komma ner till hans kusin och festa. Drog dit så jag va där vi typ halv 9 tiden. Va inte mycke folk där, fanns en kille där som ragga på mig som oxå kände min kusin på typ 30 år :S Han va rätt gammal själv, men rätt snygg. haha! Sen drog jag, jro, hans kusin och den där killen upp på pubben. Då ville den där killen bjuda mig på en drink eller något liknande, men jag tackade nej. Sedan ringde the och tyckte att jag skulle komma hem till henne, så jag drog hem, fick åka taxi hem, men en tjej som skulle till kåken brevid.

Hemma hos the va bara hon, hennes kille och hho, suck! Kommer inte ihåg spec mycket. Men dansade iaf med hho och sedan strulade jag med honom.. Sen tror jag att vi skulle gå ner till mig, men helt plötsligt skulle jag hänga med honom hem en bit, eller jag vet inte. Men vi va iaf på g hem till honom. Jag skulle bara förlja med en bit! Men en bit vart en längre bit som vart en alldelles för lång bit som slutade med att jag var hemma hos honom. Och då ville han visa sitt rum så jag hängde väl med in, vi la oss i sängen och mös en stund och jag skulle ju faktiskt gå lite senare, men han ville att jag skulle sova där, men då sa jag att det fick jag göra någon annan dag i sådant fall. Han snackade en massa om att vi kanske kunde ha ett förhållande och så, de minnerna är rätt luddiga, men jag vet att jag inte vill ha honom iaf, då han är rätt oseriös, och det sa jag. Och då sa han att han skulle bevisa att han va seriös genom att ge mig en puss på skolbussen på måndag.

Jag somnade där förståss och vaknade kl 6 på morgonen, väckte honom och bad honom följa med mig ut, då jag inte hittade ut. Kom hem 7 den morgonen.

På lördagen va det sexparty, det började kl 5 på dagen. Åkte dit och tänkte att det skulle bli part party efter det, men tjejen som höll i de va så långsam så vdet slutade vd 9-tiden tror jag. Sedan skulle vi ju till mormor och äta soppa med henne och hennes karl. Det va musslor i soppan, och jag som älskar musslor?! Eller absolut inte! Jaja, kom hem vid 10 tiden, då är det lite sent för att börja dricka, för när man har hunnit att bli sådär gött full så är alla andra trötta och vill sova.


Vaknade sent på söndagen, vilket är ovanligt. Hade skit ont i halsen och hade feber. Sov mest hela dagen och de gånger jag va vaken kommer jag inte ihåg.


På måndagen mådde jag lite bättre, antar att det va för att jag tog några alvedon. Misstänkte att jag hade fått halsböld igen, åkte ner till doktorn och det va ingen halsböld som tur va. Han sa att det skulle gå över utav sig själv. Sov rätt mycke då oxå..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gasoline - 22 november 2010 15:09

Hade helt glömt bort denna blogg för en stund! Nu "hittade" jag den iaf igen, och vill meddela att jag nu bloggar på annat håll. Kolla gärna in där!   http://gasoline.bloggplatsen.se   Senaste inläggen Hemma från Classic Car Week ...

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktn...

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut iställe...

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad so...

Av Gasoline - 17 februari 2009 12:24

Drömmen va så konstig, farmors hus brinner och så hör jag någon som skriker "Farmor har brunnit upp, farmor har brunnit upp!"     Jag var bara 9 år gammal och året va 1999, och drygt en vecka senare efter denna dröm blir jag väckt av min lilla syster...

Ovido - Quiz & Flashcards