Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Gasoline - 12 oktober 2007 18:03

Gick inte till skolan idag, orkade inte gå dit och bara glo, vilket jag hade gjort om jag hade gått dit. Va hemma istället och städade och kollade på film med min lilla syrra.

Sen kom mor hem, och far inte långt därefter. Hände med far upp till garaget för att mecka med bilen, den här gången fick jag göra ALLT själv. Jag skulle hissa upp bilen med donkraften, men far hade fyllt på för mycke olja så oljepluggen öppnade sig när jag skulle hissa upp den, och det bara sprutade olja! Fick oxå olja i ögat, inte så skoj, men jag överlever. haha!
Sedan satte jag igång och skruva lös hjulet, bromsklossarna och allt det ända tills jag kom in till hjul lagret, inte konstigt att det lät så konstigt, det va ju alldelles skrovligt, det fattades kulor (eller faktiskt runda stavar) och lite annat sådant. Aja, men nu är ju det snart fixat iaf. Kunde inte göra så mer för dagen då han inte fått nya delar, så vi åkte upp till resturangen på toppen och snackade lite med personalen där, åkte hem, och nu sitter jag här och funderar på vad kvällen har att ge.

Vad i h*lvete ska jag hitta på ikväll? Känns så världelöst att sitta hemma på en fredags kväll och glo..

Keep on Bopping!

Av Gasoline - 12 oktober 2007 11:46

Jag måste bara lägga upp det här, hoppas att det är tillåtet.

http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html

Tycker alla borde kolla in den där länken, skit fränt. För att vara fågel va han jävligt duktig, men om han va männsika skulle man kunna jämnföra honom med minna disco skills  =P

Av Gasoline - 12 oktober 2007 10:53

Jag saknar någon som jag kan ringa när jag vill, skicka ett sms där det står "jag älskar dig" på kvällen innan jag lägger mig.
Jag saknar någon som kan trösta mig och hålla om mig när jag känner mig nere.

Jag saknar någon som kan förstå mig och som är på min sida.

Men ändå vill jag inte ha allt det här. Det är så otroligt skönt att vara singel ibland. Om om jag inte hade velat varit singel hade jag heller inte haft problem med att hitta någon. Men denna gång kommer det bli annorlunda, jag ska vara kräsen för en gångs skull..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards