Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Gasoline - 11 oktober 2007 20:31

Igår lyckades jag burna för första gången, det va ju skoj! Inget planerat, det vart bara så. Skulle starta i uppförsbacken med en bil som inte hade någon handbroms och som hade dålig tomgång. Stolt jag är =)

Så idag, började skitdåligt! Gick upp, satte på duschen för att jag skulle duscha. Som vanligt tar det alltid lång tid för duschen att bli varm utav någon konstig anledning, även om man har på högsta värmen. Men duschen förblev iskall, så jag gick och käkade frukost medans det stod och spola, men vart fortfarande inte varm. Suck! Då sket jag i skolan och gick och lade mig igen, lite skönt va det ju faktiskt!

Vaknade, kollade på våra bästa år och sedan fungerade värmen i duschen igen :S Duschade och drog iväg till Örebro, jag behövde en jacka, ett par varmare skor och en BH, men hittade inget alls.

När jag lämnade min lägenhet snöade det, i Örebro regnade de och när jag kom hem så regnade det oxå..

Jag skulle ta tåget hem, skrev ut biljetten och precis när jag skulle trycka på knappen så åkte tåget, frustrerande! Så jag tåg bussen in till Linde och tog sedan tåger därefrån och hem, bara för att ha något att göra lixom..

När jag kom hemså lagade jag och min "favorit" granne mat, makaroner och falukorv, sedan drog vi ner till mig för att kolla på hitta hem..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards