Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

30 Sätt att förolämpa en kille

Av Gasoline - 12 februari 2008 14:46

1, "Nej tack- jag raggar bara på människor" 

2, "I mina ögon ser du ut som ett Arvingarna- fan"

3, "Är Du allergisk mot luft?"

4. "Jaf förmodar att Du aldrig snackat med en tjej tidigare?"

5, "Vad är det för aftershave Du har. Eau de Kattpiss, eller?"

6, "Var din kyss spnsrad av Electrolux tvättmaskiner?"

7, "Jaha..det är alltså din mamma som klipper ditt hår?"

8, "Vet Du om att det är tillåtet att duscha varje dag?"

9, "Du vet att det finns något som heter Clearsil Mjällschampo, va? Det funkar faktiskt!"

10, "Snygga skor! Min morfar har ett par likadana."

11, "Ursäkta? Nej, förlåt, men jag pratar inte dumerska."

12, "Gud vad jobigt det måste vara att ha dessa flugor som följer efter en."

13, Förklara för honom vad offside- regeln innebär inom fotboll.

14, "Nej, tack- jag är nämligen utrustad med hjärna."

15, "Har Du varit hos en tandläkare och skaffat din taskiga andedräkt?"

16, "Det är så skönt att ha dig som killkompis, eftersom jag inte tänder det minsta på dig."

17, Ställ massor av frågor om hans äldre, bra mycket snyggare brosa.

18, "Jaha du köper alltså dina kläder på UFF eller Myrorna?"

19, "Hur många fingrar håller jag upp?"

20, "Vad gulligt- Du ser ut som en kille som bara ääälskar torkade blomsterarrangemang!"

21, "Du är precis som en av tjejerna i tjejgänget!"

22, "Är din pappa Ulf Ekman i Livets Ord?"

23, "Du har fått lite midja, men tjejer gillar ju att det finns lite att ta i."

24, "Skönt att Du inte är så välutrustad- tjejer blir så nervösa när killar har stora saker mellan benen, men det är ju ingen risk i ditt fall!"

25, "Nej tyvärr så är jag inte intresserad- men jag kan ge ditt foto till min lilla syrra- hon är 10."

26, "Hur känns det att vara lik en kändis? Jag menar, man kan ju tro att Du och Calle Lundell är tvillingar!"

27, "Jag tyckte precis du sa att du hade klätt upp dig redan?"

28, "Har Du prövat Stioxyl mot finnarna?"

29, "Ja, vissa tjejer tycker det är sexigt med killar i målbrottet."

30, "Man blir så stressad av att snacka med killar som är så snygga, men när det gäller dig så uppstår det inte problemet."

 
 
YES

YES

9 oktober 2009 16:19

Otrevligt! Oförskämt! Löjligt!
Du gillar alltså inte killar?

Alla dessa antiraggningsrepliker kan man köra på tjejer också, men hur schysst är det.

http://Nja

 
C-R

C-R

12 oktober 2009 01:19

Hahaha... Vilka gulliga små kommentarer. Det måste skrämma bort de värsta töntarna ganska bra. Men killar som vet hur tjejer funkar äter ju tjejer som du till frukost. ;) Fast det är klart - de killarna söker ju sig till attraktiva tjejer...

http://www.c-r.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gasoline - 22 november 2010 15:09

Hade helt glömt bort denna blogg för en stund! Nu "hittade" jag den iaf igen, och vill meddela att jag nu bloggar på annat håll. Kolla gärna in där!   http://gasoline.bloggplatsen.se   Senaste inläggen Hemma från Classic Car Week ...

Av Gasoline - 19 mars 2009 21:50

Har ju sagt det förut, men nu känns det iaf som att jag är ett steg närmare ett svar. Ringde i onsdags till opertionsansvarig sjuksköterska och berättade att det va jobbigt att inte veta om man änns kan planera sin student, så jag fick hennes direktn...

Av Gasoline - 10 mars 2009 14:33

Skulle till T-läkaren idag och inte fanns det någonstanns att parkera, för att folk måste parkera så tokigt så att dom står på 2 platser var. Visst, skulle nog fått in min Volvo emmellan några utav bilarna, men då skulle jag inte ha kommit ut iställe...

Av Gasoline - 2 mars 2009 11:28

Har ringt runt till massa olika nr som ska gå till avdelningar på både Örebro och Linköpings sjukhus, och idag äntligen fick jag veta något nytt. Jag är tydligen inbokad på något någong gång i April, när hur och var vet jag inte, vet inte änns vad so...

Av Gasoline - 17 februari 2009 12:24

Drömmen va så konstig, farmors hus brinner och så hör jag någon som skriker "Farmor har brunnit upp, farmor har brunnit upp!"     Jag var bara 9 år gammal och året va 1999, och drygt en vecka senare efter denna dröm blir jag väckt av min lilla syster...

Ovido - Quiz & Flashcards